|
|
|
|---|---|
|
Tja, då vet man kanske hur nya E60s förarplats kommer att se ut. Eller är det en fejkbild? De demonstrerar ett trevligt tillbehör till navigatorn i E60; projicerad information på vindrutan. Se interiörbild på Länk | |
|
Jag undrar om inte det är en fejkbild ändå, tycker inte de borde kunna lägga ut bilder sådär? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
Tigerr |
Ser väldigt fejk ut.. Men det skulle varit tufft! ;) Tigerr |
|
Fejk varför det, flyget har ju ett liknande system, så varför skall detta vara fejk. NoFear |
|
| Systemet är inte fejk. Det är en seriös nyhet från Siemens. Frågan är om bilden verkligen är en interiörbild från nya E60? | |
Tigerr |
Det är just bilden jag snackar om som är fejk.. Jag vet att det finns ett liknande system i flyget! Om bilden ska vara äkta så krävs tre saker: *Att det finns en helt klar E60 som redan har varit ute på sin första provkörning *Att systemet är fullt utvecklat *Att någon form"designer" inte är värd att ha sitt arbete kvar.. Tigerr |
|
Den där bilden bör kallas "illustrerad bild för att få en aning om hur systemet kommer att se ut". Tror att det skulle vara betydligt svårare att se om det var äkta eller ej om någon ens försökt göra en autentisk bild av den äkta interiören. |
|
|
Bilden är fejk, inget snack om saken. Liknande system finns även i bilar(cadilac), men inte till navigationen. Problemet med dem är att de stör synfältet, vet inte om siemens har kringått detta på något sätt.... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Vad jag har hört/läst så kommer E60:s instrumentpanel se ut som den i E65, med en "skärm" mitt på, ovanför mittkonsolen. MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
| E65bräda och Lancia Thesis navi. | |
518i slow mobil |
corvette har väl ett liknanade system för att visa hastighet och lite sånt? Och det har jag för mig inte tar upp synfältet... Vore ju helt klart en kul funktion iaf... E60, e det nya femman förresten? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.