|
|
|
|---|---|
|
Tycker mej sej att antal inlägg sjunker drastiskt vid lunchtid, hur kan det komma sej ;) Sitter alla o surfar på arbetstid, ajabaja. Ooops...det gör själv oxå visst... Slår mej själv på fingrarna. Hade vart kul om någon på BMWPOWER kan säga om jag har rätt. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) | |
|
Du har rätt Inte alltid "jordnära" |
|
| När ska man annars gratis surfa om inte på arbetstid..;) | |
| Tycker många viker ner sig nattetid också ;) | |
|
Det är tur att man inte har internet på jobbet. Mvh. Micke Länk |
|
Deliq |
Det är tur att man inte har internet hemma... Skulle inte få ett dugg gjort då ;-) M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Det är tur man har internet överallt.... //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Håller med Bimmerman, det är tur att man har internet överallt. Kollar med GPRS när bara det finns tillhands ibland..:-) /Simon |
|
|
BMWPower tar alldeles för många timmar från mig när jag borde plugga...oavsett tid på dygnet _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
| bjernler håller med dig, därför tar utbildningen några år extra, men det är det värt :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.