|
|
|
|---|---|
jocker18@home.se |
Nu har jag äntligen kommit till skott och köpt en 525-89... kanske inte värstingen, men det är läder och mycket fint skick med lite små finesser iaf :P mycket nöjd med allt förutom försäkringen! det är dyrt!!!! WmB SoundZ |
| Man får gratulera! Ta väl hand om den nu.. | |
|
Grattis jocker18. Det är en härlig bil, no doubt! Köpte skinnsäten till min, med armstöd,,säger bara .aaaahhhh....cruisa |
|
| Japp Gratulerar! En mycket fin BMW! Går som en klocka och billigt! Och det är ju lite drag idem om man vill rejsa :-) Den enda som jag saknar på min är AC och elhissar och 17" hjul... | |
jocker18@home.se |
jag skulle vilja ha ac oxå, men det är nog det enda jag verkligen saknar, lr kommer att göra i sommar.. var ju tvungen att byta mina fina 17" mot trista plåt nu bara WmB SoundZ |
|
Välkommen i e34 klubben.... Johan |
|
jocker18@home.se |
känns som man har gjort ett bra köp, än så länge... jag har aldrig haft en så kombinerad effekt, väghållning och komfort innan.. WmB SoundZ |
| Ska också köpa en E34, men jag kikar på en Bmw 520ia som gått 20000mil, elhissar fram, fjärr c-lås med larm, ACC, 16" med friktionsdäck och 15" fälgar, speciallack blågrön pearl, repad topp vid 17000mil, m.m, ägaren ska ha 20000:- för den, de tycker jag låter bra, då den verkar vara i fint skick, jag har inte sett den än, men jag ska ringa och ev. fara och kolla på den om den är kvar...enda nackdelen hittills att den har 13st ägare, några kan räknas bort men ändå...sen har jag inte frågat om rosten än... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.