|
|
|
|---|---|
| Hej jag fick en copue värmare och jkag undrar om det är ett bra val för coupe värmare, är det något man ska ta hänsyn till eller liknande? | |
|
Defa.. Ja tycker att de har de bästa grejerna, har alltid använd defa i alla bilar ja haft å de har funkat fel fritt.... Ja tror helt klart de är kvalitets grejer... Lycka till med värmen:) |
|
|
jag tror att DEFA regerar på marknaden...antagligen för att de är bäst... /Henk BMW CS #5075 Sugen på en E34...vill du byta??? |
|
|
Tror inte att det är någon större skillnad kvalitétsmässigt mellan Calix och Defa. Ingen större skillnad prismässigt heller för den delen! Har själv Defa motorvärmare i nuvarande och förra bilen, har fungerat klanderfritt. Däremot hade jag en kupévärmare av Defa-fabrikat som elmotorns lindning brann på efter ca två vintersäsonger. Köpte då en svensktillverkad kupévärmare "Modernum" på OK/Q8 och den har inte strulat alls. Mvh |
|
|
Gör som Johan B. Köp en på en mack istället. Tänker främst på priset. Det bör vara billigare än att köpa från en väl renommerad tillverkare. Nog ingen större kvalitetsskillnad. Mvh Henrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.