|
|
|
|---|---|
|
Vill gärna komma i kontakt med en BMWklubb. Äger ingen hottad värsting,utan en helt vanlig 525IAT 96: Men skulle vilja bli medlem i en klubb & åka på träffar å lära känna fler BMW ägare. Hör gärna av er i så fall. MVH McLarry. | |
|
Länk :-) Om du kikar runt lite här i forumet och skriver till folk, så har du garanterat ett helt gäng nya bmw-vänner på nolltid! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
ber om ursäkt: Länk ska det vara! |
|
|
Låter kanon Kalle,har inte varit BMW ägare värst länge,ca: en månad bara,så det lär dyka upp många frågor och ideer som jag kanske behöver svar & hjälp med.ex Ska köpa ett par 17" till sommaren antingen ett par Alpin eller helst ett par Haman. går det att besiktiga med 10"bak? |
|
|
Jag har varit BMWägare endast 2 månader...så vi ligger nästan lika :) kan dessvärre inte besvara din fråga, men tycker absolut att du ska köpa Alpinafälgar! Hamanns design tilltalar mig inte speciellt mycket....Men det är ju en smaksak, såklart! |
|
|
Och här hittar du touringklubben. Länk Mvh. Micke Länk |
|
| McLarry: Välkommen till BMW världen... det är ju kul att det finns fler än jag som har känningar i Vimmerby. | |
|
Då tror jag att jag ändå är färskast då jag köpte min 525:a för 2 veckor sen =) Nu mera BMW fantast... |
|
jocker18@home.se |
och jag igår! WmB SoundZ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.