AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
594

Johanssons Motor sport ?

Tompanus
Tjena!
tänkte bara höra om det är någon som beställt
några produkter ifrån Johanssons Motor sport i Tollered (Länk. Är det Rieger dom säljer, eller kopior?. Jag tyckte det var bra priser.

Tacksam för svar.

-=O=BMW=O=-
id
16
identer
Bmw 325 IA Coupé -92
Det är kopier på riegers kit.
Har ej handlat av dem men funderar kanske på det.
Det e ju väldigt bra priser kan man ju säga.
Riegers kit e ju fett någon annan som vet??

Oxå tacksam för svar
325Ci
Länk har oxå styling till mycket bra priser
sportsbmw
325Ci, det var ju faktiskt en väsentlig skillnad på priser, man tackar och tar emot!

/ JOHAN!

BMW RULES!
Tompanus
Jag ska ringa nu till veckan och höra lite om produkterna dom har. Jag är mest orolig om jag beställer att passformen är dålig, men man får väl se vad dom säger först,gör ett nytt inlägg senare om jag har beställt....

-=O=BMW=O=-
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
Tompanus :

om det är kopior på rieger så SKA väl passformen vara kass - det är det juh oftast (tyvärr) på Riegers originalprylar... =(

mvh Danne
bm
283
bmw325
320d Sedan xDrive-18
320d Touring-09
320i Sedan-06
Jag kan bara ge en stor varning för Johanssons motorsport, jag beställde ett Rieger kit av han. När det kom så var dom spruckna, så jag ringde han och han sa att jag skulle skicka tillbaka dom och att han skulle skicka nya. Så jag skickade dom och väntade några veckor men inte fick jag något nytt. Så jag ringde han igen och han skyllde på nått. Så jag väntade ytterligare nån vecka tills jag ringde igen och då sa jag att jag ville ha tillbaka mina pengar, men det fick jag inte. Så jag har varken fått något Rieger kit eller mina pengar tillbaka. Dessutom har han satt firman i konkurs, han har skulder upp över öronen. Jag kan ju bara hoppas att jag kanske får tillbaka mina pengar men det kan jag ju glömma. Så jag kan ju bara säga att handla ALDRIG av den där OSERIÖSA typen.
MVH
Mackan
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
DNS Trading är mycket pålitliga fast kvaliten och passformen är naturligtviss satt efter priset.Gå på:

Länk
Kolla under bild galleri och sen Rickes 520i så får ni se deras framspoiler till E28:a för 820 :-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.