|
|
|
|---|---|
yttryck |
kan man montera bort nackstöden på touring modellen ? ser inte någon spärr eller knapp på det fällbara ryggstödet som man i vanliga fall måste trycka på innan avmontering /Igor |
Deliq |
Nix, ingen spärr, bara att rycka... M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
yttryck |
tack för svaret , jag uteslöt den metoden(rycka) men jag är väl illa tvungen att ta till den varaianten. en annan sak, bakre sittdynan går även den att få loss, har för mig att jag har läst det på forumet men kommer inte ihåg vart. hälsn igor |
|
Ska du göra dig av med nackstöden? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Om du tippar upp sittdynan så finns det spärrar i fram kant som man trycker ihop,sen är det löst. RB |
|
|
kristian!! annars har jag ett par nackstöd över!! Länk |
|
yttryck |
tack för tipset och nej jag ska inte göra mig av med nackstöden, ville bara veta för att få bagageutrymet större och mera plant ifall man tar bort bakre sittdynan +nackstöd angående borttagandet av sittdynan. efter att ha tippat sittdynan så finns det s.k gångjärn i framkant av sittdynan ,är det dessa spärrar man ska trycka ihop ? /Igor |
|
yttryck, japp. Tryck ihop de och lyft dynan. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.