|
|
|
|---|---|
-RW- |
Min syster har köpt en 318is. Sänk, t-lucka, kjolpacket, alufälgar (fondmetal), massor av nya delar i bilen. Hon fick betala 10000:- plus vinterdäck. Fick hon den till en bra pris eller inte? Jag har inte sett bilen än. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
Crusty |
Om bilen är i ok skick så skulle jag vilja säga att det var grymmt billigt!! Letar själ en E30 IS, så nu blev jag jäkligt avis! =0) |
|
hon måste vara lycklig om den är fräsch i plåt och mskin...det är bara att grstuera!!! Henk |
|
-RW- |
Hon tackar för era värderingar:) Som sagt själv har jag inte sett bilen ännu, men jag tror den verkar ok, dessutom sv-såld och 3 tidigare ägare, senaste ägaren fick betala 63000:- för bilen för några årsedan. jag tror också hon gjorde en bra affär:) MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
| Verkar ju vara ett kanonpris om den är bra i plåten. | |
| toro du inte att hon kan vänstrat med säljaren... | |
-RW- |
Så j''vla billig är hon inte, isf skulle hon siktat in sig på nån med Ferrari och ingen bmw för 10000:- Vadå är du så billig eller? |
| allså du måste fatta logiskt det är omjligt att köpa en bil som i verkligeten kan kosta så dubbelt...men men du måste fatta...vi skiter i det boy.. | |
-RW- |
scott// Ägaren har redan köpt en Audi, då han ville bli av med bilen så snabbt som möjligt för att kunna köpa diverse delar till den nya bilen bl.a Vinterhjul. VI? om du skiter i det, varför ödslar du tid på att svarar inlägget med dina patetiska gissningar...(BOY) |
sycrlg |
Varför spekulera i om det är en bra affär eller inte innan du sett bilen? Det är klart att den inte är i nyskick eftersom den är snart 14år. Men jag tvivlar på att någon springer iväg och köper en rostig burk som går som en kamel för 10 000kr. Så antaglgen har hon gjort ett klipp. Lita på henne, eller hjälp henne titta på bil. Många säljer sina bilar till vrakpris bara för att bli av med den fort. De får ändå mer än vad bilhandlaren erbjöd dem i inbyte när de köpte nyare. Gratulera henne från mig! Säkert ett OK köp. |
| Det är dock en 8ventilare och ingen 16v, men är bilen fin är priset bra endå..borde ligga ca 5000kr mer. | |
-RW- |
sycrlg// Jag ville veta ungefär vad de låg i prisklass. jag hade gärna tittat på bilen innan hon köpte den, men det blir lite svårt när hon bor 30 mil i från karlstad, jag får dock lita på hennes pojkvän som godkände bilen:) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.