|
|
|
|---|---|
Crusty |
Visste ni att Nya compacyten nu även finns med M-paket? eller e det bara jag som får reda på allt sist? Satt nere på kanarieholmarna o kollade på RTL och såg reklamen för den. Hann bara se den lite snabbt så där! Finns det nåt ställe med bilder?? Har visserligen inte hunnit kolla BMW:s egen sida...lite korkat av mig! Tyckte den verkade riktigt snygg! ///Crusty |
Crusty |
jag hittade en bild, men den var inte lika snygg som jag ville minnas! Men inte så dum heller! Länk |
|
Ser ut som en överjäst bulle :) //Marin |
|
|
Crusty, AC Schnitzers Compact är inte helt fel? Länk Jag får nog köpa en sådan front spoiler till min mor i julklapp =) /Manuel |
|
Crusty |
jag måste nog säga att AC bodykit är mycket snyggare! Sportigare, exlusivare, men nog dyrare oxå! Monterar morsan frontspoilern själv då eller? =0) |
|
Crusty....du är nog allt lite efter...ett halvår eller så ;-) Tycker att M-paketet är snyggare än det schnitzer hade att erbjuda, faktiskt. Compact med M paket är ett STORT lyft från Compact original, men fortfarande den fulaste bilen i BMWstallet.....anser jag... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Är inte fronten på m-paketet slående lik DKW RS4? Titta och jämför: Länk //Johan dreiachtzehnis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.