|
|
|
|---|---|
|
tjenare, har funderat, är sugen på att byta bil, vill ha en e34, men en m5a är i saftigaste laget, både pga, hållbarhet och driftskostnad.. en 540 däremot, det hade funkat.. så därför undrar jag, vad ska man satsa på?, en ia eller en i.. dvs automat eller inte, vad är prestandan på automataren, såg bara 540i i modell guiden, togs inte ia in i sverige lr?, hur håller motorn, vad ska man vara noga med att kolla?, och är det nån skillnad mellan 93orna och 94orna?, alla tips och tankar är välkommna, har börjat leta nu, och hklart hittat endel bilar i rätt pris klass, dvs runt 60 - 75.000. men måste juh såklart hitta nån som är beredd att ta min 535a i inbyte.. nåja.. nån som har lite funderingar kring detta?, min 535a går mkt bra, inte långt ifrån en 540ia skulle jag tro, men min är juh inte original då.. men jag vill ha v8ans vrid och fina gång.. /mvh jocke | |
|
denna vart jag kär i direkt jag såg, den har en hel del mil på mätaren.. men som jag förstått det så spelar det ingen större roll på v8orna, bara dom är väl servade. ta en titt.. vilken lack, fälgarna.. clean men ändå snygg... Länk /mvh jocke |
|
|
Håller med dig. Jättefin bil och om det är 26' "riktiga " mil, så har du bara hälften kvar :) //Marin |
|
| En mycket fin bil. Håll bara koll på automatlåda (plastkulan), oljepumpens bultar som lossnar och insugsmembranen som går sönder. Rent generellt är inte 26.000 mil något att bry sig om på en sådan bil. | |
|
Köp manuell om du gillar att växla och ha lägre förbrukning i stan. Köp automat om du gillar den bekvämligheten och karaktären. Har kört 540iT betydligt mer flås än 535 vill jag lova. /Simon |
|
|
Hur långt har din 535:a gått då? Färg , utrustning pris. Mvh Mathias |
|
|
gått 23.000, men utbytt motor från en 735a för ca 6 år sen, efter att firman som spännde kamkedjan gjorde fel så den gick av efter bara nån mil, finns kvitto på 14.000 för motorn, som gått 10.000mil vid tillfället, då har den gått ca 16.500 - 17.000 nu.. den är laxsilver, med 17" millemiglia osv.. finns inlagd under bmw säljes som "BMW 535 SCHRICK". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.