|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket bör det skilja i pris på olika årsmodeller -99, -00 och -01 på nya E39 M5? Om man förutsätter att bilarna gått lika mycket och har likvärdig maxad utrustning och är importerade så gott det nu går att jämföra dom? Vad säger man om svensksålda? 50-70' i påslag jmfr med import elr är det för mycket? MVH/ Qvarnis | |
|
Jag hade personligen inte betalat 50-70tkr extra för att få en svensksåld bil, kan inte förstå varför det skulle vara motiverat? I ditt läge skulle jag gjort som Johan här på BMWPower, letat upp ett fint Ex. i tyskland och importerat själv, men det kanske inte är intressant? Hoppas du hittar en fin bil till slut! P.s. Jag tycker att du ska inhandla en st. E39 540 Touring med defekt motor och en styck kvaddad E39 M5 med fin motor och byggt världens näst första (en av cheferna på "///M" har redan en) E39 M5 Touring, det vore mäktigt! :-) D.s. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag tänker aldrig köpa svensksålt pga högre pris! Försöker mera bilda mig en uppfattning om vad olika årsmodeller står i pris här hemma färdigimporterade. Har nämligen inte sett någon -01. -99 finns mellan 290'-ca 375'. -00 från 350'-450' men det betyder ju inte att bilarna verkligen är värda detta. Jag betvivlar nämligen att de får så bra betalt när det väl kommer till skott. Intresserad av att veta vad prislappen blivit vid avslutad affär. Speciellt på -01 eftersom jag bara hittat såna till salu i Tyskland. MVH/ Jocke Q |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.