|
|
|
|---|---|
Musterix |
Har en 753:a på G. 23000mil, fullutr (allt funkar inkl. ac), svensk imp, 2 ägare... Vad ska jag lägga för bud? |
|
Svårt att säga när man inte vet skicket och utrustningen. Det är inte många exemplar som är fullutrustade med allt som fanns att erbjuda. //Schnitzer |
|
Musterix |
Förtydligande. Topp skick, går som en klock, fin i lacken, EJ imp utan svensk såld. Vad kan man tänkas ge för en "pärla".. |
Musterix |
Ska vara 735... |
| Kan inte svara för skicket eller priset, låter som en jättefin bil... men se inte "svensksåld" som ett plus som du betalar extra för... generellt sett sköts tyska bilar minst lika bra eller bättre och de slipper större delen av saltet... Titta på skicket och vad du får för pengarna och bry dig inte om var den är såld... | |
| Jag sålde min 735iA -92 för 40.000 kr. Diamantsvart, svart skinn, klima, ellucka hissar och allt den vanliga utrustningen. Också sänkning och vita blinkers och 17" fälgar. Den hade gått 20.700 mil, i fint skick men det fanns ingen servicebok. Jag gissar på ungefär samma pengar för 91:an du var intresserad av. | |
|
Vad innebär svensk imp? /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.