|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
ska den lysa, kanppen i taket till takluckan?? och i så fal bytar man hela knappen eller finns det en liten lampa där??? MvH Bmw 4-ever | |
Tigerr |
Vad jag vet så ska den INTE lysa.. Men jag vet inte, bara för att min inte gör det så kanske inte det är det rätta? :) Nu fick du mej att börja fundera! För om man tänker efter, varför skulle den INTE göra det? Blir till att kontakta BMW och kolla upp det! :D Tigerr |
| Jo den ska lysa. Man kan byta lampan om man är lite händig. (krävs lödning om jag inte minns fel). | |
| Knapp-satsen lyser på min 528 -87, så nog ska väl den lysa på era bilar. | |
|
PR: Har du gjort det innan?? HUr går man tillväga??Finns den nån sida för detta?? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Det finns lite om knappen till fönsterhissarna i bakdörrarna till E34. Jag gissar att det är samma princip. Mvh. Micke Länk |
|
|
Min knapp lyser inte heller,har inte haft en tanke på det innan... ska kollas upp snarast! "Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna... |
|
| Knappen i taket, som är till takluckan, ska lysa och lampan kan köpas på Elfa. Numret eller specifikationen på den är "33-538-36 (14V / 80mA)" och den måste lödas fast, men det är ganska enkelt. | |
|
Osprey vet du om det gäller E36 också ? MVH TONY ///M3 |
|
| Min lyser icke.... (M3 1993) | |
|
phiber -- Jag har för mig att det sitter lysdioder istället i E36, men de finns kanske att få tag på på Elfa de också... Lampan de har på Elfa är förresten klar, men kan färganpassas med nagellack eller liknande... Mvh. //Magnus |
|
|
Länk Länk Mvh.Patric |
|
|
Ska min knapp lysa i min M535i ? _____________________________________________ Länk |
|
|
vad för sida till elfa på nätet???? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Lyser 33-538-36 dioden rött eller vitt då ? _____________________________________________ Länk |
|
|
Länk =))) _____________________________________________ Länk |
|
|
marcusbj >> Lyser din knapp rött uppe i taket ? den till elluckan ? och lyser elhissknapparna om du har några ? _____________________________________________ Länk |
|
|
wrath: till e28 finns det 2 olika sorters knappar, de med lampa i, och dom utan. Har du dom med lampa ska dom lysa med ett orange-rött sken, som allt annat i bilen. Både till elhissarna och till takluckan. Har du dom utan lampor, kan du byta till dom med, dom passar direkt i samma stöpsel, inga nya trådar behövs. ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
luften !!! Tack ska du ha ! Perfekt svar , verkligen nåt jag ville höra ! Sen verkar du veta mer än BMW i Umeå , dom kan verkligen ingenting , man blir så less... Men jag måste väl fara dit iaf och kolla _____________________________________________ Länk |
|
|
Då kanske man kan fråga dig hur man tar upp dom utan att bända sönder dom , knapparna dvs ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Hittade ett mektips om detta. Inte knappen till takluckan dock, men principen är den samma. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.