|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att importera något likvärdigt med länken nedan. Tror ni det kan vara nån ''affär''? Vad kan den vara värd i Sverige? Vad kan det kosta att ta hit den? Bästa att dra på släpvagn kanske? ''Zwei drei kleine kratzer'' menas det två tre små repor? De är ju ganska dyra i Sverige. Länk | |
| Om vi säger att det skulle kosta ungefär 10k att ta in den så har du ju fått loss en (förhoppningsvis) fin svart 325 med m-paket för mellan 20-25 tusen... klart värt det i min mening, även om det råder delade meningar om vad e30in egentligen är värd, så kan man ju inte sticka under stol med att många 325or kostar/begärs bra mycket mer än 25tusen i dagsläget och då tycker jag att du har gjort ett klipp! | |
|
Och ja, kratz betyder repa på tyska Bland annat =) |
|
|
Och ATM betyder utbytesmotor så bilen i övrigt har säkert gått långt men det kan ju vara ett bra köp ändå. Mvh |
|
|
En liten fråga bara.. Min polare påstog att han importerade en mazda mx5 el vad de heter.. från tyskland den totala importkostnaden låg på ca 5000.. då de tog hem den på släp. är det så? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.