AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
4.565

Köhler kolfiberinsug / chip?

Sida 3 av 3
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
RafkoM3: Jo jag vet vem Bumper är, men när jag hälsade på honom så hade han inte sin bil så jag hade inget att jämföra med.. Men jag vet att den gick bra iaf..
Det gjorde ju din gammla med.. MYCKET bra..
Som du säger så ska man kanske lämna in den så att köhler mappar om den helt.. Då blir det väl bäst..

Tror att det var 5 varv på knutstorp så kom han ifatt mig.. (Han började framför mig och när passet var över så var han bakom mig..)

Den bilen måste gå utav bara helvete rent ut sagt... det skulle ju vara kul att ta en sväng....
"Tror att det var 5 varv på knutstorp så kom han ifatt mig.. (Han började framför mig och när passet var över så var han bakom mig..)"

Det kan ju lika gärna vara förararen?
Det krävs mer än insug om han skulle komma ifatt så snabbt om ni hade varit jämnbördiga förare!
Visa användare
425
Gudis
zodiaken: Jo det är sant att det inte bara är bilen som avgör, men man hängde inte med när man kom ut på rakan, sen så stack han rätt snabbt mellan kurvorna med.. =)

Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Hejsan
Om man tar bort lfm och mappar efter spjällvinkel och lufttemp så behövs inget insug innan spjällhusen. Fast det kommer bröla något så in i vassen ; )
Lillen: Kan vi inte göra det på mazdan ikväll ;))))
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Kristian:

En av anledningarna i att det är i kolfiber är nog ljudet. Du får en helt annan resonans i burken med kolfiber. Och se att det lättar några kg är ju inte heller helt fel. =)

Gudis: Jo, det var lite synd att det inte satt i bilen är vi träffades. Men sist vi sågs på BMW CS träff på Knutis så var den på plats. :P

/Edvard
BMW CS # 4503
Visa användare
425
Gudis
Bumper: jo jag vet.. det lät mycket gott när jag låg bakom er på vägen hem igen, från Knutis.. (Gåshud).. =)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.