|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har lite problem... Det fullkomligen sprutar bensin i motorummet från en ltien del som jag inte vet vad den heter, men hittade en bra bild här: Länk Den där blå kontakten i mitten, det är precis där den går på som det rinner ut, och den är dessutom helt glapp! Det kan väl påverka motorgången ganska bra? ;) Vet någon vad den där delen heter? Vad kan den kosta hos BMW? Bilen är en 320i E30 från 83, 6cyl! Tackar för svar/stefan | |
Turbobeamer |
Du menar kallstartsinjektorn på insuget. Ska väl inte påverka motorgången om inte spidaren läcker. Det är inte bara bränsleslangen som matar spridaren som läcker lite? |
djspirit |
byt den det fick jag göra, plocka en på skroten BMW: NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
|
Turbobeamer: Nja det är själva injektorn som det fullkomligen sprutar bensin ur...illa... djspirit: Kollade hos BMW, den kostade "bara" 990kr, inget annat än att beställa tyvärr... Ville bara informera alla om priset utifall någon skulle få probs! Hare/stefan |
|
|
Hittar du ingen på skroten? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Varför har inte jag någon sån ventil på min E30 323? Ser inte lika ut under huven ens. Varför? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.