|
|
|
|---|---|
|
ny renoverad motor diamant svart mettalic lite rost vid tanken i övrig mycket fint skick faktist elhissar fram el speglar el taklucka ej skinn... ev stereo... hur mycket kan man få? Amit | |
|
Hur mycket har den gått? Finns kvitton/servicebok/dokumentation? Import/Svensksåld? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Runt 25.000 kr gissar jag på. Renoverad motor är ett stort plus, rost och snål utrustning är minus. | |
|
glömde tillägga 17" m5 fälgar 23000 mil ny bes och ny skatt papper på de mesta Amit |
|
| jag e jobbi! =) svensksåld och sänkt | |
| Lite drygt 25.000 då med 17" fälgar och nybes osv. | |
|
Hej! 25000:- ???????????????? är du helt säker? ny motor och bes o skat och allt???? tror inte de faktist Amit |
|
| 30-35k, är min gissning. | |
| Lite drygt 25.000 ändrade jag mig till, dvs 27-28.000 ungefär. Tänkt att det finns flera fina 24V modeller för drygt 30-35.000 och många vill ha dessa istället. | |
-RW- |
25000:- Max. |
|
Skulle tro ungefär som J.L lite drygt 25k kanske 30k.. Jag sålde min 525 -88 för ca 1,5 år sedan..23k mil 17"Hartge massor med nya slitdelar b.l.a Topp packning/kamaxel , nya bromsar,bussningar o,s,v den fick jag 35k för.. Jag sålde även min andrabil 520 -89 för ngr månader sen för 15k, där fanns det dock lite fel som bussningar och lister... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.