AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.504

bil jakt i stockholm

Sida 1 av 2
st
40
stålmasken
M3-88 320-87
Förra året var det ju någon som körde en porsche 911 lite halv fort genom stan med polisen i baken. sammtidigt som dom filmade jakten filmen ska gå att ladda ner på nätet.. Någon som vet vart man kan hitta den....

stålmasken
Finns att beställa här: Länk

Men det är knappast några riktiga poliser som försöker stoppa Porschen. Av filmen att döma verkar det ha varit en mycket välplanerad och välregisserad körning och filmning.
Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
getaway sthlm.
den är spelad ja,men dom kör på riktigt,blev ett jävla liv när snuten fick se filmen..hehe konstigt 200blås i gamlastan =)) coolt är det iaf!!

D är fegt o släppa gasen!
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Tam film om jag får säga min mening. Tycker inte att det går så fort, förutom i en tunnel där dom ligger i dryga 200 km/h. Mycket hemlighetsmakeri om vem det var som körde bilen. Det ryktades att det var STCC föraren Hubbe Bergh men jag tror att det var en annan Bilsport kändis som hade en rejält vässad Cosworth för något år sedan..

Mr C
325Ci
jag har den på min data..ligger på 107 mb o varar typ 12 minuter eller nått..
325Ci
den ska finnas här: Länk

men jag vet inte om länken funkar längre..
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
bilen dom körde va ute till salu i våras...
jag ringde på den, och i telefon svarade någon: "Quarnström..."

då jag har mina aningar om vem som körde...

/Jonas

sebbe_bmw
Quarnström..Det e han som har It´s fun sierra cosworth....
drar en ferrari F40
Kolla in denna :-)

Länk

-ridern-

525i 1990 24V
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Polisen jagar inte fortkörare, de följer efter. Att jaga fast i en bil kan kräva större skador på liv o egendom än vad det är värt att släppa honom...
Totalt idiotiskt att spela in en sån film tycker jag......

-ridern-

525i 1990 24V
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Instämmer med <Rider> Varför skall BMW dra till sig förbaskade busungar eller rent kriminellt otyg? Jag tycker att administratörerna för den här sidan borde ta bort sådana här ämnen och visa sin seriositet.
BMW-Yoda
12 minuter genom stan den rutten är jävligt fort. Har filmen för övrigt, fanns att köpa ett tag. Det ska tydligen komma en del 2.

BMW-Yoda
schneberger
<powerkjell> varför ska man vara så trpångsynt låt dom leka, fast på en fotbolssplan elelr nåt *ler*
Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
Quarnis har bestämt förnekat att det var han som körde,däremot att han hade ett finger med i spelet går ju inte o bortse ifrån,o helt från ämet I´ts fun sierran är såld,o så jävligt gick den inte,kolla tiden den fick på tullinge förra året o kolla dagens tider,skulle tro att två ganska välkända bmw M3 turbos piskade den ganska bra??? tillbaks till ämnet Mr C,om du tycker filmen är så jävla tam,gör det snabbare själv då??det är ju inte bara att det går fort som är grymt,att dom gör det mitt i sthlm är ju hela grejen,fast visst helt sjukt är det ju,kunde gått riktigt illa!

Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
Lite tråkigt dock att den är uppspelad med för snabb hastighet.
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
rider och powerkjell...

fy fan aså... hur gamla å sega e ni egentligen...!?

getaway in stockholm e ju skitbra... kul som fan

men de e klart kör man e 316 så går de ju inte så fort...
då kan man lika gärna köra saab eller nåt sånt... (ne förlåt de va lite väl)

/Jonas
Som aldrig nånsin har hållit en hastighets besgränsning...

Azkikr: Om Du har haft släktingar eller vänner som blivit dödade eller skadade av sådana idioter som föraren i Porschen i filmen "Getaway In Stockholm" är du nog inte lika kaxig längre. Kanske Rider och Powerkjell uppnått den mognad som krävs för att inte bli imponerade av individer som spelar in sina egna brott för att sedan visa upp dem för allmänheten?

Àndreas
bjoerck: bra talat... Rejsar gör man på bana!

/Anders
M3 -86
B3 -95
318i -96
Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
hehe ungdomar är som dom är,måste ju erkänna att jag själv är en av dom som gärna låter plattan gå i mattan....dum som man är!!!men kul är det,o så har det alltid varit,tror nog power kjell o rider oxå varit unga o dumma en gång i tiden,kanske just därför dom vet hur illa det kan gå???en bekant lyckades köra ihjäl en fotgängare här i stan där jag bor inte alltför länge sen,det var fest o mörkt o han klev bara rätt ut,han som körde kom enligt min mening väldigt fort,fast polisen kunde inte bevisa det,det enda han kan åka dit på är vårdslös het i trafik!o sen få leva med att han kört i hjäl en nybliven pappa.......så även om det är kul o gasa,tänk först!

Mvh Bjäle

Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Så Gemini, hur kvaddade du bilen?

Mr C
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.