|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om man får under 18"x10 på en M3 E36 - 93. Eller är det bara 18"x9 som gäller...? Mvh. Robban Johansson | |
|
Tjenare jag har kollat rigers katalog det får plats men du får rulla skärmarna typ 2-4cm utåt M.V.H //Fredde |
|
|
Jag har 10" breda i 17" med ET 19 på fälgarna och tycker att det blev jävligt fett, fick rulla ut skärm kanterna rätt så mycket. Kan maila bilder om du vill ? |
|
ant |
du kan få maila bilder till mig om du vill.. alltid kul att se andras bilder på deras bilar.. =) ============================= Länk |
|
Du har mail ant!! Vad tycker du? |
|
|
Tja, maila gärna bilder till mig. quetrax@telia.com Har 17"x9 nu.... ser bra ut i bak men i fram ser det inge vidare ut... Måste vara 18" för att fylla ut bättre. Så valsa skärmkanterna är ett krav alltså? Mvh. Robban Johansson |
|
M3 killer´n |
Jag kör 9,5 * 18 bak med rullade skärmkanter det går inte in mer kan jag säja dej :) Bilder finns i forumet; 325i coupè -93, Jonas Dahlström Töcksfors. Mvh Jonas |
|
En kille jag känner kör med 20"hjul 9,5"breda runt om på sin e46:a. Det är fett på en treserie =) Länk |
|
|
"M3 killern" snygg bil du har!! Her du inte fler bilder på den , med huven nere tex??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.