|
|
|
|---|---|
| Letar efter en e39 540 -96-98,den ska vara blåmet men hur många olika blå kulörer finns det,jag vet om Montralblå,Biaritzublå,Avusblå,alltså till årsmod 96-98 Tacksam för svar! | |
|
tjena.det finns typ 8 blåa i met till den bilen. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Orientblå finns en som som heter osså har jag för mig. Tips. M-bilar i Eskilstuna (BMW) kommar att byta in en 540-96 med straxt över 7000 mil på mätaren, men färgen vet jag ej. Men den ska var inbytt vilken dag som helst enligt ägaren. MVH Hasso Länk |
Tigerr |
Orientblå metallic! :) Färgkod 317.. Riktigt fin! Mörk, nästan lite åt lila hållet - Översnygg! Kolla på "Kilens" 540 i galleriet.. Orientblå metallic har hängt med ett tag, vad jag vet. Den finns att få idag, på de nya e39:orna, och den gicka att få redan på de tidiga e34:orna Tigerr |
|
Någon som har länkar till bra bilder på Biaritzublå e39? :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| Jag har Montrealblå på min. En ganska märklig färg, När man ser den i skuggan är det nästan omöjligt att se att det är en metallic, men i solen skimrar den helt underbart. | |
|
Om du kollar tpå powerbörsen så finns med e39 diesel till salu där.Orientblå är den...kanske ni ser närmare... Bara ett tips...om nån vill se hur den ser ut... |
|
Njuren |
Biaritzublå rule BMW - i nöd och lust |
| Avusblau #276 verkar skifta i kulör trotts att det bara ska finnas en kulör av just den färgen..och det skiljde mkt...ngn som vet ngt om just den färgen??? | |
|
Här har du min bil.. Orientblå. Länk |
|
|
Erito: Biaritzublå e39 touring hittar du på denna länken. Länk Min 528i Touring Länk |
|
| lacken vart bra, det var lackaren som hade blåst för tunnt lager troligtvis, påandra plastdetaljer vart det bra och i samma kulör som original..problemet är löst :) | |
| snygga bilar ni har :P | |
|
mmm Biaritzublå är verkligen grym... tror jag måste köpa en sådan e39:a :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.