|
|
|
|---|---|
|
Är den någon som kollat på eller undersökt den här bilen? Länk Låga mil + mycket utrustning men ändå är priset väldigt lågt. Bilen ser också fräsh ut på bilderna men det har man ju stött på tidigare. En gissning är väl att bilen är köpt utan moms i Tyskland men även då så känns priset lite lågt... Intressant om någon vet mer | |
| Verkar vara väldigt billigt för den. Förmodligen är det något som inte stämmer. | |
|
Antigen har anonsören tryckt på fel tangenter när han skulle knappa in priset, eller så är det nått skumt med bilen. Misstänkt fall av momsfiffel/skruvad/krockad. Men jag kan ha fel :) Mvh Marin |
|
|
Saknar elstolar + minne ? kan det vara det ? mvh George |
|
| Söker ni på säljarens namn (Nesa) här på forumet så får ni svaret... | |
|
Och vad är det ? Kan inte hitta något. |
|
|
vad beträffar skicket på skinnet som syns på bilderna så stämmer det föga med uppgiven mätarställning, såvida föraren inte haft en säregen körställning med juckande rörelser. Ben.... |
|
|
Ok, blandade ihop namnen lite. Säljaren har enligt trovärdiga källor kopplingar med MK-bilar och om detta företag finns det ju att läsa lite här på forumet. Håller också med Ben om att skinnet nog har gått längre än 6700 mil... |
|
|
ringde på den bilen. Skulle vara super fin och helt felfri. Så jag åkte ner och tittade. Det var den absolut sämsta 540 jag sett. Den var bla. hela ena sidan var helt bucklig bak dörren tog i tröskeln plus att den stod utt upptill, repiga stötfångare stora bucklor runt på den andra sidan,rost backlucka och div andra små ställen och den var ochså rejalt inrökt.m.m.m.m jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om den bilen. Jag hoppas verkligen att han inte lyckas lura på nån den bilen. "just real V8 power" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.