|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en fundering. Har nyss köpt bilen å var tvungen att köpa en dosa till larmet. Nu till mitt problem. jag har synkat in dosan. startar jag bilen och stänger av den och låser(larmar)med knappen så fungerar centrallåset. men om jag öppnar förardörren så kan jag bara låsa(larma)med dosan och larma av. Centrallåset fungerar inte då. Då måste jag låsa upp med nyckel. Måste vara nått fel men har inte en aning. Hoppas ni kan hjälpa mig. mvh Anders | |
|
Om du åtskilliga gånger kan låsa/låsa upp via fjärren och du ser att alla dörrar låses så borde larmet med utgångar för låsmotorerna vara OK. Om du sedan efter att ha (mekaniskt) öppnat dörren får ett fel så måste någon brytare eller liknande i just den dörren hamna i fel läge. Innebär det att alla dörrna slutar låsas/låsas upp eller bara den du öppnade? FP |
|
|
Hej.. Efter jag har öppnat förardörren kan jag bara låsa(larma) alla dörrrar med knappen. Trycker jag på knappen igen då Larmar jag bara av bilen. DÅ måste jag låsa upp bilen med nyckel. Hoppas du förstår.. Mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.