|
|
|
|---|---|
|
Hej Kamrater Letar efter lite styling till min kombi kärra. Vill ha tag på en spoiler till en 528 Touring. Finns det orginal? Har ni några bra adresser? Pålle | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vilken typ av spoiler söker du??? Takspolier som sitter i bakkanten ovanför bakrutan finns orginal och säkert hos olika stylingfirmor osså. BMW har en tillbehörskatalog som du kan få/köpa hos BMW.finns kompletta aerodynamikpkt. En bakrutespoiler orginal kostar.2325:- MVH Hasso Länk |
|
Hej Tack för ett snabbt svar.... Vad för stylingfirmor rek du? Och vet du nån snygg modell som är "lagom"? Mvh Pålle |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tyvärr så är plastkitchstuket inte min starka sida, men om du tittar under Diverse ock länkar så finns det en del att titta på. MVH Hasso Länk |
|
Jag valde Schnitzer. Du kan kolla in den på Länk klicka på "Blöjexpressen". MVH/ Jocke Qvarnström |
|
|
Snyggast enligt min mening är orginlläppen från aerodynamikpaketet (fast jag är ju partisk). Kan ses på "gamla bettan" länken nedan. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.