AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
404

kul annons

Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Yeah right
Länk?
Finns inget där...vad var det?

//Bimmerman
Zim Zimma here's my bimma
Länk
Demon eyes på g :)
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Jag får det inte att funka med kopieringen av adressen till annonsen (hur gör man), men kolla den Svensksålda 325:an som kommit in idag på Börsen. Finn fem fel.

Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Till och med min mamma hade sett att det inte var en svensksåld bil. 2 ägare, 14.000 mil, fetutrustning som toppas med ett par 18 tummare. Måste säljas innan måndag. - visst fan, jag flyttar utomlands då, måste nog sälja bilen. Tänkte inte på det. 42 blir nog lagom.

Någon har en väldigt rolig kompis : )
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Vad var "fel" med bilen då?? kan nån säga mig det?

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Antar att det är denna Copy menar: Länk
(för att få URL:en, högerklicka på länken och välj "kopiera länk", funkar dock ej på Java och flash-sidor)

Tycker också att det låter lite VÄL billigt. Ring och fråga Copy, och om priset stämmer så KÖP. Men som sagt, lite ovanligt att man säljer sin bil för vad ens fälgar (BBS 18") bör ha kostat med däck ungefär :D

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Yes Kalle det var den. God morgon magisten. Ser man inte att detta är båg ska man inte kalla sig bilintreserad. OM det är fejk, lovar jag att käka upp min rattkringla. Eller din gamla efter att du har bytt ratt. (hur blev det?) Ser man inte att det är en importkärra ska man gå på kurs hos min 72-åriga mamma.

Yiiiiiiihaaaaa
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
inte är fejk, skulle det ju va
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Copy: Du har mail!
Annonsen funkar inte för mig :-(
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Anders R, nej bilen har nog blivit såld(knappast) eller så har annonsen blivit borttagen. You snooze, you lose! :)

Mvh
Kalle
Vad var det för annons?
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Vill minnas att det var en 325:a, 92:a (?) som hade gått 14´000 mil.
På bilden var den original, men ägaren hade monterat 18" BBS, M-paket o lite annat...
Ville ha den nätta summan av 42´000. Det låga priset p.g.a. att han skulle utomlands i morgon måndag...
Jaja.. så kan det va :-)
Det kan finnas vissa felaktigheter i min text här, men i stort stämmer den överens med vad som stog i anonsen.

Mvh
Patrik

*min signatur står här*
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
+ att den var sv.såld, 2 ägare, skinn, ac, dvd, M3 stolar, m.m
Saknade dessutom strålkastarspolning, vilket inte är så vanligt på en sv.såld. Någon hade väldigt kul med sin kompis.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.