|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Grattis till ett fint reportage (och bil) i BS. Nu fick man ett ansikte till bilen oxå ;) //Ticco www.ticco.com | |
|
Bmw-andreas: Bra reportage om bilen...hade glömt bort att du skulle vara med i detta nummer,så när det kom hem till mig i Fredags...skönt med lite porr =) Fina bilder på bilen.. M.V.H bengan |
|
|
Ska kanske köpa blaskan o läsa lite ;) Jag menar nu när det är lite BRA läsning RWD? Ja tack! |
|
|
Tackar tackar! Ja de vart fina bilder minsann... Synd man inte fick vara på första sidan:( hehe MVH Andreas |
|
|
Ska man komma på första sidan i "spoilernytt" så måste man ha vulgära vingar och neonljus. Tyvärr... Hata japanska plastbilar. MaxPower Länk |
|
| Måste åka och köpa nu=) | |
|
Du får nog vänta, kommer i butik slutet av veckan :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Är det inte slutet på veckan nu?=) "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Håller med allihopa, kanonreportage! Bra bilder på en riktigt cool bil. Tycker även att den skulle varit på omslaget. Måste bli nå slut på dessa jävla plastraketer! jimpa |
|
|
Instämmer....fan tänk om ett par år så kanske vi har en massa illaluktande surjapsar som ligger o skräpar i dikena....kanske man kan trycka in dom i pet returen? Hörru Jimpa, kanske dom ska få göra ett reportage om oss...? |
|
|
Grattis till ett fint reportage. På tal om annat skulle behöva lite aluminium,15mm i tjocklek till och bygga adapter till spjällhus,kan du få fram nått sånt. MVH Petri |
|
|
Kul med reportaget.............. Petri angående adapterplattor så ska jag försöka få kostnadsförslag på skärningen i veckan. Material 15mm kan jag nog ordna om inte annat..... Angående 325:an så lät min far lite angelägen att få bort den :-( Vi kan ju höras något i veckan......... //Jesper |
|
|
Fint Andreas, grymt fräsch bil! Mattsvart streamer på bakrutan är jag avundsjuk på, har funderat på det själv länge nu! Snyggt! //Johan dreiachtzehnis |
|
|
15mm alu kan jag också fixa men inte till bra pris.. har själv skurit ut plattor till nya insuget! |
|
|
Petri// Hur mycket alu har du behov av? Ska kolla om vi har något liggandes i plåtverkstaden. /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Ja din bmw va Frän! =) | |
|
Så köp lite delar av mig så ja kan bygga vidare nu i vinter!! Har M50 insug lite modifierat för turbo,div siliconslang och klämmor,fjäderben fram med bilstein fjädrar/dämpare,nersvarvade M50 2,5 kolvar,bakvagn med ombyggda hjulvinklar och hårda bussningar maila för priser MVH Andreas |
|
ant |
bmw-andreas: har du någon hemsida med bilder på din bil? vore kul att läsa lite om den. bilsport har ju inte kommit i butik ännu.. ============================= Länk |
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
ant |
tackar tackar.. ============================= Länk |
|
Behöver typ en bit på ca:100x600mm. MVH Petri |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.