|
|
|
|---|---|
|
nyss köpt en 316-92.... liten fundering då..(man är ju tjej o har noll koll på sånt här eftersom det alltid har funnits högtalare i , eller i alla fall hål för högtalarna, i alla dom andra bilarna man har haft..) finns kablar dragna,..till skuffen ?. hatthyllan är orörd..dom ska väl vara svåra att borra i eller ?.... vill gärna kunna ha lite mera ljud än högtalarna fram =) | |
|
Det finns speciella adaptrar (speciellt formade för 3-serien) att köpa som "gör om" högtalarhålen i hatthyllan till 6x9"-hål. Sen är det bara att trycka dit 6x9-tummare. Eller göra som jag gjorde, bygga ytterligare en adapter utanpå (under) den gamla och montera åttatums open air-basar. Lycka till! |
|
| mm men jag har inte ens några hål liksom ..sladdarna finns i skuffen.. | |
|
Ojdå! Det finns alltså inga originalhögtalare bak!? Då är det ju värre... Man vill ju helst inte borra i bilen. Det finns (fanns iallafall för länge sen...) en liten Canton-högtalare med grymt ljud som satt i en egen liten låda som man kunde placera på hatthyllan. Kan ju kanske vara värt att kolla upp. |
|
|
nä, det är "bara" hattylla så att säga...inget jag tänke på när ajg kollade på bilen liksom ...men som sagt, högtalarsladdaran ligger i skuffen.så jag vet inte om nån har haft högtalarna där=) o som sagt..jag är inte så sugen på att borra faktiskt..men då ska jag kolla upp canton högtalarna då =)).. tack så mkt för svaren =))j vill ju ha lite dunka dunka ju *S* mera bmw åt folket |
|
|
Tror tyvärr att Canton har slutat sälja bilhögtalare i Sverige. :o( Mvh |
|
|
nääää, *suck* ..hm dags att sälja o köpa en 323 hör jag...med högtalare bak..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.