|
|
|
|---|---|
mase |
hej allihopa jag tänkte tvätta motor(rummet)med högtryck,kan jag göra de utan att förstöra något(tänstift etc). har en e36 325. blixter och dunder.... |
|
Här finns nog allt du behöver vet om motortvätt: Länk Lycka till! ________________________________________ Länk |
|
mase |
tackkk blixter och dunder.... |
|
Wolv: Jag kunde inte sagt det bättre själv. Mvh. Micke Länk |
|
|
Micke: Jo, du kunde undvikit felstavningen som jag gjorde mig skyldig till! :) Bra artikel är det iaf, frågan är om jag ska våga mig på det till våren.... ________________________________________ Länk |
|
Tigerr |
Mjoo.. Det var väl ett bra tillväga gångs sätt - Men annars kan man lämna in den och låta nån annan göra det! :) Tigerr |
|
wolv: Du vet väl att Micke gärna gör det på din bil billigt?? Dessutom lämnas fullständiga garantier mot ev fel som uppstår i elektroniken :- ) Det är kanon!! Jag tänkte lämna bort Forden till honom nån dag, men risken finns väl att han inte åtar sig jobb med ett sånt bilmärke... /Kidde (med smutsig Ford...) Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Kidde, Kidde.... Hade du haft en BIL så skulle jag gjort en motortvätt gratis... I ditt fall så befattar jag mig inte ens i frågan. Hehe.... Mvh. Micke Länk |
|
|
Kidde: Det låter perfekt det eftersom det är just elektronikstrul jag är lite orolig för.... ;) |
|
|
wolv: För att du ska få en motortvätt måste du få bilen tre mil i ostlig riktning och eftersom du har ställt av den så får du inte köra.... Hehe. Mvh. Micke Länk |
|
|
Micke: Hehe, där identifierade du ett problem.... :) |
|
|
wolv: Hört talas om sk "Trailer-Queens". Det går att lösa transport på det viset, men annars kan du ju vänta till våren... :- ) Hade nog jag gjort... Det är ju sjyssta garantier iaf... :- ) Micke: Jaja, jag misstänkte att du skulle kläcka ur dig nåt dumt :- ) Har säkert nån fiffig grej på min Ford som du saknar på din "zigenar-släde"... :- ) T ex dragkrok... Justerbart intervall-läge på torkarna, eluppvärmd vindruta, justerbart svankstöd och regummerade vintersulor :- ) Det du!! Farsan Baloo kan han också :- ) Förresten, har Natures nåt vinylputs som är bra?? (Ärlig och rak fråga utan nån baktanke förutom ett bra svar). /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Kidde: Uff... Om jag skulle räkna upp vad jag har som inte du har så skulle det ta hela dagen... Justerbart intervall-läge på torkarna FINNS och det hade du åxo på din men det krävs lite kundskap för att använda den.... Hehe... Jag har en flaska i garaget. Bara att komma och prova. Jag är jättenöjd och du vet ju hur petig jag kan vara med putsen... Mvh. Micke Länk |
|
|
Nähä du, finns inget justerbart läge för intervallen, så det så!! :- ) Ja, jag ska komma förbi och testa putsmedlet, så får vi se om det är bättre än Armor All... VET hur petig du är/kan vara, men du vet också hur petig jag kan vara... :- ) /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.