|
|
|
|---|---|
|
Jag har tänkt sätta dit Volvo ok på min 320 e21 men nu har jag hittat billiga 323 ok, de borde väl passa rakt på 320, lr? Letar BMW e30 med defekt eller ingen motor, e21 och e30 diff | |
|
323oken ska passa rakt på om du samtidigt monterar dit 323ans ventilerade skivor. _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
Jag har 323ans fjäderben på min 320, och tyvärr bara 320ns orginalbromsok (ej ventilerde). _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
ok, tackar. Förresten, 323ans ok är också enkelkolviga va? Letar BMW e30 med defekt eller ingen motor, e21 och e30 diff |
|
|
Jepp, skitok... :-( Kiip Spiiding! |
|
|
Fram-oken till 323an är väl två-kolviga? Varje belägg har en egen kolv, fast det kanske var det du menade med enkelkolvig? Däremot så är det enkolvsok bak, av typen "flytande" ok. |
|
|
Hmm, hur stor skillnad är det på 323 oken och volvos girling ok? Är det ngn idé att satsa på girling oken så som många 2002or gjort? Letar BMW e30 med defekt eller ingen motor, e21 och e30 diff |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.