|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man köpa M3-Speglar till min E28 !? har sett några bilar på bilder och en live som haft det , men hade inte chansen att fråga ägaren hur han gjort ! Är det ingen som vet vad man ska göra för att få dit M3 speglar på min M535i ? Känndes så svårt att göra egna då jag inte har nån erfarenhet ! MvH Göran _____________________________________________ Länk | |
|
Wrath: M3-speglarna till E34 passar oxå på E28. Låna plattan hos någon stylingfirma och testa. Bengan |
|
|
Man får slipa lite på plattan har jag för mig. Bengan |
|
|
Ok , måste kollas upp ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Jag tror att hova kan ha eller realcar kolla på nätet |
|
|
Kollade hova dom hade inte sådana. //Roger |
|
|
realcar visste inte heller... Det lät som på Hova och Realcar att jag skulle köpa ett par speglar och alla olika plattor och prova mig fram... hmm _____________________________________________ Länk |
|
|
dom på hova kan du själv fixa ett fäste lätt på tror jag bara att köpa ett par speglar ju prova ..manuella kostar en tusing bara!! |
|
|
kolla galleriet där finns en du kan ju maila honom!!!!! |
|
|
Har gjort det... han har köpt speglar utan plattor och monterat fast dom på original men det blev inge bra sa han... _____________________________________________ Länk |
|
|
Ingen som vet hur jag ska göra , fan skulle haft nån med en E30 och E34 så man kunde jämföra på plats och så , då det kanske är lättare att modda E30 eller E34 plattor än att tillverka egna E28:a plattor !!! MvH Göran !! _____________________________________________ Länk |
|
|
Har kollat E30:is och E34:ans plattor och ingen är speciellt lik min fan också... _____________________________________________ Länk |
|
|
Tja jag har m3speglar som jag slipat lite på plattan för att få på e-34 men det vart inte riktigt bra behöver lite mer slipning säljer dem för 1000:- det är original speglar. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Hmm va? Är det orignial speglar dvs el/värme med E36 platta som du slipat till ? vilken färg är dom om jag får fråga ? Har hittat likadana för 300:- men det känns som att man inte ska stödja kriminalitet _____________________________________________ Länk |
|
|
Mina är med platta har el också men vet ej vart sladden tagit vägen har haft dem skräpande i källaren några år --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Dem e lackade i delphin grå mettalick men lacka om dem kan inte kosta mkt.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Har hittat några andra , billigare dock kanske inte så hela men jag ska bara testa och se om dom går dit _____________________________________________ Länk |
|
|
Heder till dig Wrath som inte vill köpa stulna prylar! Tänk om alla tänkte likadant... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
m3efl: Har mejlat dig angående M3-speglarna om du har kvar dom... _____________________________________________ Länk |
|
|
Jo såg det precis.. Dem finns kvar ligger o skräpar.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 DAYTONA Länk --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min M3 MUGGELOROT SÅLD--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.