AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
383

Vart kan man köpa M3-speglar ?

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Vart kan man köpa M3-Speglar till min E28 !? har sett några bilar på bilder och en live som haft det , men hade inte chansen att fråga ägaren hur han gjort !

Är det ingen som vet vad man ska göra för att få dit M3 speglar på min M535i ? Känndes så svårt att göra egna då jag inte har nån erfarenhet !

MvH Göran

Länk
Wrath:
M3-speglarna till E34 passar oxå på E28.
Låna plattan hos någon stylingfirma och testa.

Bengan
Man får slipa lite på plattan har jag för mig.

Bengan
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Ok , måste kollas upp !

Länk
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Jag tror att hova kan ha eller realcar kolla på nätet

Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Kollade hova dom hade inte sådana.

//Roger
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
realcar visste inte heller...
Det lät som på Hova och Realcar att jag skulle köpa ett par speglar och alla olika plattor och prova mig fram... hmm

Länk
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
dom på hova kan du själv fixa ett fäste lätt på tror jag bara att köpa ett par speglar ju prova ..manuella kostar en tusing bara!!

ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
kolla galleriet där finns en du kan ju maila honom!!!!!

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Har gjort det... han har köpt speglar utan plattor och monterat fast dom på original men det blev inge bra sa han...

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Ingen som vet hur jag ska göra , fan skulle haft nån med en E30 och E34 så man kunde jämföra på plats och så , då det kanske är lättare att modda E30 eller E34 plattor än att tillverka egna E28:a plattor !!!

MvH Göran !!

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Har kollat E30:is och E34:ans plattor och ingen är speciellt lik min fan också...

Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Tja jag har m3speglar som jag slipat lite på plattan för att få på e-34 men det vart inte riktigt bra behöver lite mer slipning säljer dem för 1000:- det är original speglar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 DAYTONA Länk
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min M3 MUGGELOROT SÅLD---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Hmm va?

Är det orignial speglar dvs el/värme med E36 platta som du slipat till ? vilken färg är dom om jag får fråga ?

Har hittat likadana för 300:- men det känns som att man inte ska stödja kriminalitet

Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Mina är med platta har el också men vet ej vart sladden tagit vägen har haft dem skräpande i källaren några år

Min M3 DAYTONA Länk
Min M3 MUGGELOROT SÅLD---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Dem e lackade i delphin grå mettalick men lacka om dem kan inte kosta mkt..

Min M3 DAYTONA Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Har hittat några andra , billigare dock kanske inte så hela men jag ska bara testa och se om dom går dit

Länk
Heder till dig Wrath som inte vill köpa stulna prylar!
Tänk om alla tänkte likadant...

#232 i E28 registret
Länk
Länk

Det går att ha kul med en snik-modell !!!
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
m3efl:

Har mejlat dig angående M3-speglarna om du har kvar dom...

Länk
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Jo såg det precis..
Dem finns kvar ligger o skräpar..

Min M3 DAYTONA Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.