|
|
|
|---|---|
|
Söker en ny front till 323:an(e30)...har du någon front(gärna styling front eller 325/M3 front)eller du vet var ja kan vända mig för att få tag på en beg till inte allt för högt pris?? BMW-There ain't no substitute... | |
|
J_boy! Jag har en spoiler,vet inte vad det är för märke!Passar till e30!Är av plast!Mörkblå/svart färg på den! Intresserad? /It must be BMW! |
|
|
du har ingen bild eller så på den som du kan skicka till mailen??....o var bor du föresten?? BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Kan fixa bild i veckan!Namnet på den var Omegal lr nåt har jag för mig!Jag bor i Göteborg! /It must be BMW! |
|
|
immer: oki..det e gott..skicka den till min mail=) BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Jag har 2 fronter. En Rieger front och en "vanlig" m-front. Letar uppborrad m10 motor, defekt e30, e21 och e30 diff |
|
|
Har fått tag på en alpina front nu... BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Men annars tack du! BMW-There ain't no substitute... |
|
|
skriv gärna ut priser på sakerna, letar efter helt kjolpaket till e30.....ngn som har? turbo=massa kul |
|
|
Jag har inte hämtat den än...men ska hämtas i veckoslutet.... BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Om någon har M-sidokjolar eller andra sidokjolar till E30 som bara ligger, så kan ni sälja dem till mig. Maila mig isf. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.