|
|
|
|---|---|
|
Hej Kan inget om BMW. Men nu är saken den att jag ska hämta en M535i på söndag. Bilen är en -85 alltså en e28. Har för mig att på dessa är taklucka standard. Det har inte denna bilen. Är det nåt som inte stämmer då? | |
|
Nej,det var inte standardutrustning. Mvh Janne. |
|
|
Tack Känner mig genast lugnare. |
|
|
Åh ingen som vill byta ut sin solida lucka mot en glas? gillar inte glaslucka , inge snyggt sen kommer det in en massa solljus och skit _____________________________________________ Länk |
|
|
Wrath, finns det någon skiva som man kan dra för på insidan så att solljuset inte kommer in? /Anders |
|
|
Jo självklart , men då fyller ju inte glasluckan nån funktion , så jag fattar inte varför det finns , den är så ful om man jämför med en solid i bilens färg ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Personligen tycker jag glastackluckan på E28 är det snyggaste som finns ;) Synd att jag inte har kvar min gamla E28 med vanlig taklucka för då hade jag definitivt bytt på momangen till glas. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Jag håller med tompas om att glastacklucka är mycket snyggt. Synd att e24 och e28 inte har likadana takluckor. Jag skulle vilja ha en glastaklucka till min 635:a. Till 528:an tycker jag inte det är värt besväret att byta (det är bara en rostig vinterbil). Wrath, har du sett den här annonsen? Länk /Anders |
|
|
Okej ... _____________________________________________ Länk |
|
|
Ja jag ska ev. skifta mellan min andra bil och lacka om den alpinvit _____________________________________________ Länk |
|
|
Jag har en plåtlucka som jag kan byta till glaslucka! Jag bor i Umeå! |
|
|
jag kan oxå tänka mig ett byte, men bor i Kalmar _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Finns ett par luckor på Högsboskroten i Gbg!! En vit, en silver o en mörkblå(el) om jag inte kommer ihåg helt fel! Gött att det blir snesparkar på gamla ullevi nästa år också!!!!!!! |
|
| Min har som sagt ingen taklucka men oj vad kul den är. Helt klart den roligaste vinterbilen jag haft. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.