|
|
|
|---|---|
|
Hohooo i höstmörkret. Har ett litet "ekonomiskt" problem som jag hoppas någon av er därute har en smidig lösning på. Var lite slarvig en dag o lade lite mynt i "handfatet" på instrumentbrädan - passagerarsidan e34. Efter en ganska tvär högerkurva fick en av mina surt förvärvade en-kronor för sig att den skulle ut på tur över instrumentbrädan för att tillslut dyka ner i ventilationsutblåset för vindrutan framför instrumenthuset. Efter att ha lyckats med det konststycket ligger nu den lille där och skallrar, vilket gör mig vansinnigt irriterad. Så nu till frågan, finns det något smidigt sätt att få ut den på utan att behöva demontera halva inredningen? Vore väldigt tacksam för svar på detta, dels är det irriterande och sen är det ju långt kvar till löning:) mvh Fredde | |
Paap Reeder |
Hej! En kraftigare våtdammsugare (1200W) gör nog susen .... ev med ett ngt modifierat "munstucke av typ myrsloksnos". MVH /// Paap Reeder |
|
em liten notis: ett kit med ett par små/smala damsugarmunstycken kan köpas på Kjell&Company till en rimlig peng, egentligen avsett för att dammsuga elektronik/datorprylar. Länk Kan det inte fungera med en kraftig magnet? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Hmm, tror inte att mynt är magnetiska så magnettricket tror jag är utsiktslöst... ------------------ Always Diesel |
|
| Börja kalla bilen för sparbössan och fyll på med mer mynt tills det blir tyst?:-) annars om den ligger så till att du ser den i alla fall, gör som kalle anka använd en bit tuggummi(eller kanske häftmassa) på en pinne och fiska med? | |
|
Se det från den ljusa sidan, bilen är nu värd lite mer när du skall sälja den...:-))) /Beemer |
|
| Jojo sparbössa är ju precis vad bilen är:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.