|
|
|
|---|---|
Gemini__ |
Hejsan! 528i -85 grönmetallic, originalskick S o v däck El lucka c-lås farthållare Stereo Nyservad stift, olja+filter,bränslefilter Fulldokumentation ABS Nya skivor samt avgassystem. Fin original bil i bra brukskick. Ingen rost undertill Bsiktigad i juni utan anm Snabb koll bara, 6000:- är vad jag tänkte ge för denna bil. Det måste den vara värd va? Ha´re gött! //Tompa |
|
Priset på den vagnen går väl inte att få ned så mycket till,bra att det satt ABS på den nu till vintern iaf(om den då fungerar!?)...Snacka om prisvärda bilar dessa E28:or :) Mvh Janne. |
|
Gemini__ |
Ahh, det är faktiskt mycket bil man får för pengarna. Schysst vinterbil om inte annat. Mvh: Thomas |
|
Thomas: JAg vill köpa den ;) 6000 låter ruskigt billigt om bilen är i bra skick... Hur långt har den gått förresten? Oavsett miltalen är den garanterat prisvärd. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
Gemini__ |
26000mil, toppen renoverad. Finns i Stockholm. Ville hämta den i helgen, men nu är det ngn tjomme som har bjudit 8500:- för kärran. Aj, aj! |
-BeeMWe- |
Säger säljaren ja :) Håll kvar på ditt bud och chansa... Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.