AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
379

Z3 M Coupe

Cyberbob
Tycker vi borde höra mer om bästa bilen, M Coupe.

Kanske att alla som har en skriver lite under detta ämne och berättar om sin bil, var den finns osv...så fåår vi dregla lite mer om dem...

Min pärla:

Svart
Rött skinn
All utr som sig bör
Biltelesystem
321 friska hästar
5400 mil
99:a
Göteborg
Har aldrig kört ngt brutalare i hela mitt liv, sjuk bil egentligen.

Kom igen!

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Du kan ju alltid ta en titt i läsargalleriet!

Länk

Bör väl finnas en och annan M-Coupé där :-)

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
321 friska hästar...har du mätt upp det i bänk, så du är helt säker menar jag! ;)
mosse: förstör inte hans nyvunna glädje nu =) dessutom går det ju alltid att mappa motorn!!

Cyberbob: det råkar inte vara Lok-Martins Coupe som varit till salu ett tag nu?

Jens
Cyberbob
Nope, hämta den i Tyskland själv.

Vad tycker ni, det är ju en mkt unik och samtidigt sjuk bil.

Borde bli samlarvärde på denna inom 5 år - tillverkas inte längre...samtidigt som den är underbaaar..!

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Grattis cyberbob! :)

nofx16
BMWCS[syd]#5120
Appropå Lok-Martin? Har någon läst hans värdelösa test av Alfa 156 GTA i Slitz? Värre smörja har jag sällan skådat! Bara en sådan sak som att han avslutar artiklen med "det är bättre att köpa en Volvo S40 T4 och trimma för resten av pengarna" bekräftar hur lite han vet om bilar..... Att han haft smak nog att välja en M-coupé är därför ett mysterium.... :)
nofx16: Vem läser Slitz för biltesterna? ;)

Jag läser BMWCar då jag vill få bra reportage om underbara BMW-bilar i övrigt kör jag den amerikanska smörjan med Car&Driver och Road&Track, lagomt intressant att läsa på flyget.
bl
61
bln
Z3 M Coupe -99
Visst är det en mycket trevlig maskin, ingen tvekan om det.
Har dock en fundering som någon kanske vet mer om när det gäller Z3 M.

På vilka ställen invändigt är det läder och var är det plastmaterial?
Frågade ett Ditec center, där maskinen går på behandling, och de började lukta på intrumentbrädans olika delar osv men jag blev inte övertygad.
Cyberbob
Det är en blandning av skinn och plast tror jag, i alla fall om du har bicolor inredning.

Riktigt bra är det.

Vad har du för modell?

bl
61
bln
Z3 M Coupe -99
Jag har inte bicolor inredning, utan helsvart inredning, men jag tycker att vissa delar ser ut som skinn därför frågan till någon som undersökt saken närmare...
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
CoolBlue: Jag brukar nöja mig med Teknikens Värld, AutoBild, Vi Bilägare(den är ganska rolig=skrattretande oftast) och när jag råkar in i en välsorterad pressbutik: AutoMagazin och tyska AMS.

I Senaste AutoMagazin står för övrigt en hel del intressant om E60, med senaste spionbilderna etc...

nu halkade jag från ämnet rejält, sorry Cyberbob!

Mvh
Kalle
Bo
132
Bong
Z3 M Roadster -97
BMW Marine D7
bln:
Jag plockade bort dörrsidan för tre veckor sedan och det verkade bara vara handtaget som var skinn.

/Hans
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.