|
|
|
|---|---|
|
Var vill ha bort EDC,verkar inte fungera. Kan jag montera ditt konidämpare med K.A.W eller H&R fjädrar på den,trots att det suttit EDC? Vilka dämpare skall jag köpa? Måste jag bygga om något? Finns det någon som gjort detta på sin M5 3.8L? M.v.H Bengan | |
|
Jag har satt dit Bilstein Sprint + H&R fjädrar på min 3.6:a. Än så länge bara fram (förra helgen), blir bak till våren. Kolla med Bildelsimporten, dom vet. När jag frågade sa dom att dessa dämpare passade om man inte hade Nürburgringpaket (stavad det så?) och det har ju inte jag men jag tror väll att du har det? Kanske finns det annat som passar, kolla med dom! Mvh Patrik |
|
|
sandgren: Tackar för hjälpen.. Skall kolla med dom imorgon!! bengan |
|
|
Det går säkert att "bygga bort" EDC-stötdämparna på en 3.8 men då måste man skaffa nya fjäderben (kanske från en 3.6) för det går inte att ta isär fjäderbenen/stötdämparna till en 3.8. Vad som händer med "feldatorn" vet jag inte! Kanske kommer den att lysa "EDC nicht aktiv" hela tiden i instrumentpanelen? Berätta gärna hur du gör om du gör det! Per L |
|
|
Per L: Jag skall kolla upp och om det går... Hör av mig om jag får veta något. Bengan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.