|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det går att byta språk på BMW:s inbyggda telefon isåfall hur. tack på förhand! | |
| Min började prata svenska när jag stoppade svenskt simkort i den. Annars hör med en BMW-handlare, har för mig man måste ha DIS för att mixtra med tfnen. | |
pato |
hej Andreas5! Det värkar att jag har samma problem med min bil Måste skaffa en CD-Växlare, byta språk på telefon, etc. Om du vet någonting, vad snäll och skicka info. jag skulle vara väldig tacksam. Patricio |
|
Så här tror jag ni ska göra: 1. Håll inne MUTE och tryck på MENU 2. Tryck 26 3. Tryck på M+ 4. Tryck på # tills det står "Svenska" 5. Tryck på M+ 6. Tryck på C 3 gånger för att komma tillbaka. Funkade det? /Tommie, BMWPower
|
|
|
Hel Tommie! Tack för din instruktion. Det funkade perfekt. |
|
| Har någon en bruks till en sådan? Vad menas med "Funktion ändrad" varje gång telefonen tänds och varför blinkar lampan i panelen gult när man kommer till utländska nät? Något irriterande... | |
| "Funktion ändrad" betyder att något i setupen är ändrat från standardvärdena som telefonen kom med. Kan t ex vara att man inte behöver knappa pinkod varje gång bilen startar. Detta och allt annat står i manualen jag har för telefonen på bilden ovan. Den är på ganska många sidor, och kan inhandlas för cirka 70 bagis hos närmsta BMW-dealer. | |
|
Någon som vet om man kan ta emot/skicka sms via telefonen? Tommie, BMWPower |
|
|
Japp det går (gick, har sålt) jag gjorde det på min (97) Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.