|
|
|
|---|---|
|
Var det någon mer än jag som såg kvällens avsnitt av TopGear på BBC? Jag är numera helt övertygad om att Jeremy Clarkson är världens främste motorjournalist! Dagens program var i mitt tycke oerhört bra! Rätt mängd humor blandat med nyttig information och fin filmning/bilkörning. Dessutom fick man höra bilarnas motorljud, istället för någon töntig eurotechno, som så många andra program tenderar att lägga in. Är det förresten någon mer än jag som har känslan av att "The Stick" -den hemlige racingföraren utan hjärna, i själva verket är Tiff Needell? :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk | |
|
Kalle - håller med. Lysande helt enkelt. Fast i förra avsnittet beskrev de den horribla värdeminskingen av E38 som hade satts igång av E65 intron. Sant men surt... Btw han kallar föraren "a Stig" just för att denne inte skall utveckla några kändis-later så därför betvivlar jag väldans starkt att det är Tiff. ;)Dessutom syns Tiff numera på Britiska Kanal 5, i motorprogrammet Fifth Gear, inte BBC. Formligen älskar Clarksons teknikarrogans också. "Om du råkar ha ett Internet tillhanda kan du använda det också för att kontakta oss" hahah LOL! Mvh Björn |
|
| Björn: jo jag är med på att Tiff inte längre jobbar för BBC, och tänkte att det kanske var därför han gick under täckmantel....för att undvika kontraktproblem och dylikt? Saknar Tiff i programmet, men ska absolut inte klaga! :-) | |
|
Såg det, grymt bra gillar det skarpt! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
| Vilka dagar/tider går programmet? | |
|
Onsdag 21:30 Harri Nikander, din koskenkorva i etern |
|
| Damon Hill har kvaddat en SL55 AMG "under provkörning för TV-programmet Top Gear"... | |
|
Mäkinen: Hoppas de sänder det! :D. Då lär det iofs vara Hill som är "The Stig". Snackades det inte om Nigel Mansell också? Nu är förvirringen i mitt huvud total, vilket säker är meningen :-D |
|
|
Här står det om hans lilla resa: Länk |
|
| Om mannen bakom masken de visade upp var racerföraren så inte var det Mansell, alldeles för slimm... | |
|
Här har ni sändningstider mm för Top Gear i BBC World: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.