AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
691

Använda dBaxe?

La
19
Lamer
518i -90
Vart och hur applicerar man det för att plocka bort så mycket oönskat ljud som möjligt????
...Och vart får man tag på det på nätet...nån som vet, jag har sökt lite men inte hittat..annars så bor jag i Malmö, nån som vet vart man kan få tag på det här?

Mr
606
Mr Shhh
318i E46
Boxster S
Vilken bilstereobutik som helst kan ta hem det, kostar runt 200:- för en flaska på ca 1,5 kg (volymen kommer jag inte ihåg), då får du visserligen ha eget sprut eller åxå använda pensel. Appliceras i tunna lager som får torka en stund emellan, används väl överallt där du kommer åt men framförallt durk, dörrar, hjulhus m.m. Jag rekommenderar en lätt nedslipning av lackade ytor för att guckan ska fästa rejält. Den är ju åxå övermålningsbar men det vet du säkert redan.
FROVENA AB
Eggvena Östergård, 524 91 Herrljunga, Tel 0322-62 80 05, Fax 0322-62 80 40, e-mail: aeroport@frovena.se

det är dom som gör db-axe och där kan du nog få lite rabatt om du handlar till en hel bil plus att du kan säkert få en bra beskrivning

autostudio hade innan db-axe för 200:- men jag vet inte om dom fortfarande har det övriga brukar liigga lite mer runt 230 :- per flaska

aka bullen
La
19
Lamer
518i -90
Supertack för tipsen!!!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.