|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Sandgren: han som berättade den för mig menade poolen alltså en Swimingpool. Har hör den med polen ochså:)) Bara för dig: Bättre med en rövare i Polen än en polare i röven |
|
|
Det är inte min sida utan min polares, Men adressen är www.cannonballracing.tk Den funkar nog inte nu för webmastern ligger i lumpen och den är nog nere för tillfället. MaxPower Länk |
|
| Man ser till så att huven inte går att öppna helt enkelt, finns inget krav på att den måste göra det. | |
|
Frifart, jodå det är krav att det ska gå att öppna huven...Har själv fått 2 or på det, bla fick jag på att huven ej gick att öppna, gick ej att kontrollera batteriets fastsättning och bilens id. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Helt rätt, naturligtvis finns det krav på motorhuven ska gå att öppna vid en kontrollbesiktning. Dels för att kunna kontrollera huvlåset och säkerhetsspärren, dels för att kontrollera chassinummer (på de bilar där detta finns i motorrummet), samt för att kunna utföra den vanliga kontrollen i motorrummet. Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.