|
|
|
|---|---|
|
Mums: Länk | |
| Bravo, menade förstås Alpina. | |
|
Mumma vilken Alpian! ;) F ö håller jag med "MIB" till 100%! Riktigt snygg, tack för bilden! =) /Manray/ |
|
|
Underbart vacker! Länge leve Alpina! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Snygga insydda detaljer i säterna!! Snygg bil oxå M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Grym men sitter det 2 vänsterstolar orginal?..hehe |
|
|
swe-boy: 2 vänsterstolar??? var hittar du dem?? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Nån som sett tester av denna skapelse (B3s) publicerade? -------------------------------------------- Söker trimmad M30-motor, helst Alpina B10 3,5 lit |
|
|
knappen för att fälla säten sitter ju på vänster sida på båda stolarna.. kanske orginal.va vet ja =) |
|
|
swe-boy: Det finns sådan mekanism på både vänster och höger sida av stolarna som standard. Så är det även på min E30 (2-dörrars), och jag förmodar att även E36 coupé har samma system. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
hehe..ok.. |
|
|
Japps E36 coupe (M3 också) har också så. På passagerarstolen så finns det en på varje sida. Skönt när någon ska in i bilen å man själv kan fälla fram stolen åt dem. mvh larsson |
|
| Hade ju inte gjort nått om de gjorde dn typ200% mindre =) | |
| Det har jag aldrig tänkt på att det fanns på båda sidorna... Snygg bil som fan annars... | |
|
Trevlig bil, han är ju från Belgien! Undrar var han fräser omkring någonstans //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.