|
|
|
|---|---|
|
Min tankmätare visar fullt hela tiden. Vad kan problemet vara??? Alexander Fäldt ///320i -87 | |
Patte |
jag hade samma problem med min tankmätare, det kan vara tank givaren under sätet, så ta ut bak sätet och lyft upp mätaren och kolla om nån sladd eller dyligt är av eller NÅTT ANNAT DET ÄR GANSKA LÄTT ATT SE, LYCKA TILL.. |
schneberger |
eler s¨å är det nån snäll sjl som alltid tankar din bil :o) |
"John Drake" |
Eller så kör han inget med bilen... |
|
glädje mätare,det känns ju bra!=) D är fegt o släppa gasen! |
|
sledneck |
haha min mätare visar åxå fullt jämt :/ synd bara att den e tom jämt med tanke på att ja kommer 30 mil på full tank :( *byta spridare* kör så det ryker !!! |
|
Vet inte om det gäller för din modell men jag har hört att mätaren kan balla ur om man låter tändningen vara på under tankningen. Fast det ska iofs enligt uppgift räcka med att stänga av och slå på tändningen igen. (Windows i BMW'n eller?) |
|
Rosebuddy |
Jordfel!! |
|
Min mätare visade full tank på morgonen för några månader sedan. Men den började alltid visa normala värden vid exakt samma sväng, ca 1.5 km efter start. Annars visar den ofta fullt när den är nystartad och det knappt finns någon bensin i den. |
|
kamber |
hmm om min mätar va så snäll o vissa fullllllttttt hela tiden =)! /Bujachaka.... sÅlD - B M W 318 -86 E30..... UTAN KÖRKORT FÖR TILLFÄLLET, Spärr tiden SLut bara o boka nY teori tid o uppkörning =)!! Hmm =( fick tid den 2oktober o idag e det den 13 augusti!! surt e det... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.