|
|
|
|---|---|
|
behövs någon typ av adapter för att montera det på en 325 e:36:a (92:a)det har suttit på en m3 e:30 tidigare ? ************************************************************** Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel | |
|
Om det är 80 mm i diameter så passar det direkt, annars behöver du en kona för att det ska passa. ______________________________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 Kemora 1.27:86 |
|
|
kona ? på vilket håll ? :-) ************************************************************** Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel |
|
|
Om filtret är större får du kona upp till rätt dimension alltså sätta dit en stegmuff och tvärt om, fast det är väl ingen ide att sätta dit ett mindre filter. ______________________________ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 Kemora 1.27:86 |
|
|
kolla på min bil så ser du så fint det blir...=) ----------------------------- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Laurin: Hur hittade du ett lila filter? :) och din vinge den var......ööö...........den var..... ehh.... BRUTAL! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
deejaywasp>> Det e inte lila det e rött... =) Och ja vingen den E stor...=D ----------------------------- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Laurin: snygg bil som tusan , förutom vingen ! inte för att vara dum men en GT vinge hade passat bra nå mycke bättre , tycker bara det helknasigt ut ! ser bara den där vingen framför mig på en 240 och tänker att det är lika snyggt =D Men gillar du den så ska du självklart inte plocka bort den ! fräckt med ovanliga BMW - bilar ! _____________________________________________ Länk |
|
|
Länk kan man handla filtret ! prata med Christer , trevlig prick ! _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.