|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har hittat en 320 -96 med digitala kliman, lilla datorn och elhissar fram. Skinn saknas likaså sommardäck (jag kommer att köpa 16" minst till den). Jag får den för 75000:- som den står med vinterdäck på plåtfälgar. Den har rullat 16300mil. Import med servicebok -98. 3ägare i sverige och en i tyskland. Ingen rost på bilen. Allting funkar. Ska man slå till, eller är det ett dåligt köp? Hjälp!!! MVH | |
|
Hade försökt pressa ner priset till 70 jämnt. Brist på schinn, sommarhjul och "lull-lull" drar ner ganska mycket, och 320:n är inte den mest populära modellen på marknaden idag. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Säljaren ville ha 80000:- med 15" sommarsulor. Han ville ha 85 000:- från början. Jag vet inte hur jag ska göra. Har ju satt upp lite krav på utrustning som jag vill ha i bilen jag köper. |
|
| e36or är INGEN bristvara idagsläget, altså tycker jag att du ska vänta tills du hittar just DET exemplaret som känns rätt. Bilen du nämner uppfyller bara ett av dina krav på utrustning, så om du inte kan få ett bra pris, så råder jag dig att vänta lite till! | |
|
nofx16: TACK!! du väckte mig ur min lilla "jag vill ha nu" tanke... Ska ringa och säga att jag inte köper den samt att jag just diskuterat med sambon och vi drar ner till tyskland i februari, antagligen, och försöker hitta en e36 CAB. Om nån har lite råd om CAB import så får ni gärna mejla eller skriva det här. Nån som vill följa med förresten?? :D MVH |
|
|
hehe, så lite så! vet hur jobbigt det är när man går i bilköpartankar! :) Köpa cab från tyskland låter som ett bättre alternativ, måste jag säga! Är faktiskt själv sugen på ett liknande projekt, á min fars räkning. Ska bara övertyga honom också först ;-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Det bästa va att jag inte behövde övertala samboon om att vi skulle åka ner och hämta bil, hon föreslog det själv. Är lite smålycklig nu... :D MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.