|
|
|
|---|---|
mase |
vad tycker ni, vad till talar er? blixter och dunder.... |
|
E21 är det som gäller =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
Har alltid gillat e36:an men jag börjar bli mer och mer sugen på e30:in. Dock är juh e46:ans M3:a och Alpina heltklart snyggaste 3seriebilarna som finns nu enligt mig iaf, men dock inte realistiska för min ekonomi så ja får nog hålla mej till dom "gamla modellerna". // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Min lista :) 1. E46-Cab 2. E46-Coupe 3. E30-M3 4. E36-Cab Listan kan göras längre om man ställer respektive sedan/touring/cab osv mot varandra... Mvh Anders S. |
|
mase |
förvånad att e36 inte e så populär. vad kan de bero på? blixter och dunder.... |
-RW- |
Marathon tabell. 1.E34 2.E39 3.E36 4.E38 5.E46 MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
| Jag tycker personligen att E36:an e förbaskat vacker.. så underbar, fantastisk..vacker.. ;) | |
|
Helt klart E46 Coupé :-) !!! |
|
|
Svårt, tycker egentligen att alla är oerhört snygga bilar! Ska försöka rangordna! Vi utgår från att bilarna är original, med snygga originalfälgar(fälgarna gör enligt mig MYCKET för utseendet) 1. E46 M3(den är så speciell så den får komma med ;-)) 2. E46 Coupé 3. E46 Touring 4. E46 Cab 5. E36 Coupé 5. E36 Touring 6. E36 4-dörrars 7. E30 Cab 8. E30 Touring 9. E30 2-dörrars 9. E46 4-dörrars 10. E30 4-dörrars ____________ Här under följer de modeller som jag inte alls tycker är snygga!! ________________________ 11. E46 Compact(kan åtgärdas med lite lätt styling) 12. E36 Compact(nej tack) 13. E30 Baurcab(vad tänkte de på?) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
nofx: Håller med dig!!! Vad tänkte dom på när dom byggde Baur Cabben ? Den ser förbaskat hemsk ut !! Länk Geee mig hardtop !! |
|
mase |
jag kan hålla me.är e21 samt e30 vanligare i sverige än e36? blixter och dunder.... |
|
min lista: 1. 2002 (modellen inte årsmodellen) 2. 3,0 CSi 3. E24 4. E23 5. E30 Coupe (M3) 6. E21 "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
-RW- |
jag ser absolut inga fel på dessa Baur;s Länk ------------------------------------------------------ Länk ------------------------------------------------------- Men däremot den här är ingen vacker syn. Länk |
mase |
nää uschhhh hemma bygge. blixter och dunder.... |
| e21 så klart | |
|
"02" så klart ;-) V-max |
|
|
Länk finns fina e30... annars 02 //Johan dreiachtzehnis |
|
|
E36 är den helt klart snyggaste bmw:n tycker jag hittils..helst cupe.. tätt efter den kommer självklart M6:an.. finns det något vackrare?Länk //Ante |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.