|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Är det någon som vet vart man kan rull bredda skärmarna och vad det kostar? Och hur mycket kan man bredda utan att förstöra lacken?? Jag har 10 tum breda fälgar men kan bara ha 235 på och det ser lite fånigt ut. Så det skulle inte skade med lite mera platts!! Länk | |
| MH Styling i Göteborg rullar ut skärmarna och det kostar 500:- skärmen... och det blir jäkligt bra. 2cm är max man kan rulla enligt MH. | |
| Det brukar ju inte vara några problem att få på i alla fall 255/40-17 bak på en rejält sänkt E32, utan att rulla skärmarna. | |
|
265/40-17 funkade utan nårra probl på min E32. Därimot funkar det inte med 265 på E34 säger folk |
|
|
Ok tack ditt svar S 328 R Då ska jag nog ringa dom och beställa tid På min E 32 går det i alla fall inte ha bredare än 235 den är ganska så sänkt kolla länken så ser ni Länk |
|
|
235? du måste skojja vad är det för märke på däcken? |
|
|
Goodyear f1 235-45-17 Tror jag att det är Man får inte in lill fingret mellan skärmen och Hjulet så det är ganska trångt Länk |
|
|
Skumt som fan tycker jag.. fälgarna viker ju sig innåt iom den delade axlen så de bruka inte bli så trångt. Är det lika mycket på båda sidor? |
|
|
Japp det är lika på båda sidor! Har provat med 255 då kunde man inte ens sänka ner den däcken tog i skärmkanterna!! Och det var inte kul att få luft i 235 på 10 tums fälgar Vulk killarna svor en aning Länk |
|
|
Går det att rulla min !? ska in med fet-däcka i sommar ! _____________________________________________ Länk |
|
|
He he ja det kan jag tänka mig.. |
|
|
Jag tror att det går på dom flesta bilar Länk |
|
|
Jag kör med 10x17 bak med 255/40. Det tog i nästan hela tiden i skärmkanten. Jag lämnade in bilen så de skar bort just den biten som går innåt. Efter det har det inte tagit i någon gång, bara någon gång vid något stor vägbula. Du kommer inte att behöva rulla ut skärmarna för det. Jag vet en kille som kör med 275:or bak på 18" hjul och han har bara gjort den modifieringen som jag har gjort. //Schnitzer |
|
|
Red bull: Vilken pärla du har, den var snygg...Det angår inte mig...men ssnnnnällla den ratten passar väl inte in på en sådan fin bimmer....ta inte illa upp.. MvH Bmw 4-ever |
|
| 265/35/18 funkar fint på min 540 e34 o den är lååg...... | |
|
Ja jag vet den satt i när jag köpte den. Men den ska bytas ut snarast. kan inte ens se mätarna!! Ganska ireterande!! Länk |
|
|
Det kan väl skilja på om fälgarna breddar utåt eller inåt??? Eller?? Länk |
|
|
Verkar konstigt, min är sänkt 120/100mm och jag kör 265/35-18 utan problem. (Har avlägsnat halva den horisontella plåtkanten som går inåt från skärmkanten) Jeppe |
|
| Jesperado: det vore ju kul att se hur din bil ser ut... för det är ju en skapligt sänkning. | |
|
Okej då ! =) , nån som vet vart man kan rulla skärmarna i Västerbotten !? _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.