|
|
|
|---|---|
|
När jag besiktade bilen senast fick jag nerslag på svagt halvljus höger sida, ok tyckde jag då det var dåligt halvjus då byter jag strålkastare på båda sidor så blir det bra sedan. När jag skruvar isär allting ser jag att reflektorerna är lite brännda och tror att det har med den "orangea kanten" på ljusbilden att göra. Nu när jag har bytt strålkastare, som blev en grym skillnad så har jag fortfarande en orange kant överst på ljusbilden !!!! Grymt irriterande då jag trodde det skulle försvinna. Vad kan det bero på, jag har inte sett någon annan E32a som har så? | |
| Hej jag skulle tro att de beror på att du har projetor lysen.. de sitter typ ett förstornings glas i varje lyse. så de man ser är regnbågens färger typ.. jag tycker de lyser ganska fint endå om man jämför med valiga lysen.. Kola noga så tror jag att du ser färgerna. | |
|
Hej Richard V8! Oftast beror den röda kanten på jordfel och inte på fel i reflektorerna.Prova med en sladdbit och "hjälp- jorda den ordinarie jordsladden.Värt ett försök. Lycka till.MVH HAPPY. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.