|
|
|
|---|---|
|
Bytte till vinterhjul ikväll och jisses vad det såg illa ut....som en stridsvagn med skottkärrehjul. Man är ju van att se pärlan med 20". Tur att dom är till nytta iaf... Kanske skulle satsa på 20" vinterhjul till nästa säsong :) //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk | |
|
Bytte i söndags... Tyckte dock att precissionen var värre än utseendet. Men det är lätt att vrida på ratten i alla fall! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Jag sitter fortfarande och väntar på mina... Beställde dom för en och en halv vecka sedan, det är lite halt vissa dagar med sommar puckarna |
|
|
Jo du Bimmerman jag stod och kollade på dig när du lämnade garaget och den så lite lustig ut... Tur att du har tjej för det blir svårt att ragga med den nu ;-) /Zebbe |
|
|
Nja..tjej har jag inte längre. Ute på singelmarknaden igen...så nog behöver man en raggmobil alltid. Joo..precissionen var väl inte den bästa. Det gick lite vingligare i kurvorna. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
|
Åker fortfarande på sommarsulor men det blir nog byte någon av de närmaste dagarna. Det är inte direkt så att man längtar till vintersulorna... Asken 2 nya lambda och blivit lurad att köra strippen i kväll, mattias fy dig och din gtech:) |
|
|
Har inte orkat (velat? =) byta än... blir kanske till helgen. Fast det är ju som sagt inget man längtar efter =( Hoppas dock på en fin höstdag med en lagom hal parkering innan jag byter. Det blir nya ostar till våren, å man kan ju inte slänga de gamla med 3mm kvar ;-) //Koffe, lever livet på tvären... (eller inte). |
|
|
Var glada ni som iaf har en skön bimmer att köra i vinter och tänk på oss patetiska stackare som inte har det :~( :) Asken: Strippen minsann....du får lova att redovisa resultatet för oss!! :) ________________________________________ Länk |
|
| Håller ut med sommarasulor in i det sista. Har precis igåt satt på spacers (2x20mm fram 2x18mm bak ) för att vinterhjulen ska inte se så patetiskt smala ut. Men bara för det kan jag inte lägga om till vinterhjul. Måste få njuta av den "nya och breda" looken först! | |
| Inte nog med att bilen ser tråkig ut det gungar som om man rattade en båt. Längtar till sommaren..... | |
|
Jepp, åker också omkring i en finlandsfärja. Det jobbigaste är helt klart svajjet, dubbljud och utseende kan man nästan leva med.. Från 18"/255:or till 16"/205:or. Bääää!!! :)) Mvh Anders S. |
|
|
Mmmm...man får väl fundera på om det kan behövas skepparexamen. //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk |
|
|
Vågra vägra vinterdäck ! 2v till blir det innan vinterdäcken åker på, får väll hoppas att vädergudarna är på min sida. =) Länk |
|
|
På Torsdag hämtar jag "min" nyinköpta E32 730 -93 V8, bad nuvarande ägaren att lägga på vinterdäcken vid leverans, 15 tum plåt orginalfälg med navkapsel inte så snyggt men praktiskt. Bimmerman: du kan ju få köpa min Lincoln Towncar -93,såld av er för 1 1/2 år sen (svartmetallic) den får du plats med många brudar i, skämt å sido jag får se vilken bil jag behåller i vår men blir jag nöjd med 730 så säljer jag nog TC. |
|
| Har lagt på 205'or vinterdäck istället för 235 resp 255'or sommarhjul på M5'an och kört en vecka nu. Man "svävar" fram över vägbanan med nästan 1 dl lägre bensinförbrukning per mil (tankade första gången idag efter en hel tanks körning med v-däcken). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.