|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
schneberger |
med risk för påhopp. visar jag väll min bil =) tycker själv att jantelagen är det värsta som finns. och jag kan intyga att jag älskar en härligt stylad bil =). och framför allt älskar jag min ! Länk mer info om bilen och mer bilder finns på www.msm-tuning.da.ru |
|
schneberger, "I couldn't disagree more" ;-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Jag röstar på Bumpers (min nu)bil !! :=) MKT fin bil Edvard samt ett otroligt gött ljud ... jaa och sen rullar den rätt fint | |
|
oj sorry .. här är den (igen) Länk |
|
|
schneberger ja jag gillar inte sån styling + att bilderna e tagna i dåligt ljus ;)) Ps men de e ju inte min bil jag bara har en åsikt |
|
schneberger |
som jag brukar säga. "jag kanske inte håller med om din åsikt men jag skulle kunna dö för att försvara din rätt att ha den" ut tanksätt som används lite för ltie inom bilhobbyn. den svarta me 19 var ruskigt snygg. |
|
schneberger: Bra talat! Den här gången håller jag iaf med dig helt och hållet :) Mvh Kalle |
|
schneberger |
nofx16 tckar tackar ! man får väll se om den kan gå fort i ommar också. var runt 300 i den nu när den dog. kanske 270 . men jävlar vad den inte fick stryk =). blir 335 til somaren ! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.