|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Tänkte att det vore kul om det fanns tjejer som oxå gillar och kör BMW! Skulle vilja veta om det fanns några...... | |
|
Jepp här finns ett par tjejer som skriver i forumet, jag är dock inte en av dem ;-) För övrigt vet jag att "Rantzows" flickvän kör M3 E36 *avundsjuk* :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Ok låter ju kul! För jag har börjat undra var dom håller hus.....jag får väl spana runt lite!!! | |
|
Tjejen kör BMW väldigt ofta.... Dock är hon inte speciellt intresserad av att skriva om det här. /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| jamenvisst finns det tjejer som kör bilar av det rätta märket :) | |
|
Ganska bra fråga faktiskt! Oftast finns väl fördomen om att om man ser en tjej i en BMW så är det pojkvännens eller farsans. Kanske fel forum att fråga i bara, då jag tror vi killar dominerar mest här :) Kul att en (Ullis) har svarat än så länge iaf. |
|
|
Men haaaaaaaaaallå.... det är ju klart att vi tjejer också kör bimmer... dah! Jag gillar att köra besten... men då ska jag helst vara ensam så att jag kan köra lite som jag vill... Så med andra ord brukar det mest bli min sambo som kör (och det har han inget emot)... det är också han som har bäst parkeringsmöjligheter vid sitt arbete.... man är ju rädd om gullungen också... Snyft... nu är ivarjefall bimmern avställd för vintern och står alldeles ensam i ett kallt och mörkt garage... ursh.. stackarn... Há det bra! Tjipp! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Visst finns det det:) MVH Hasso Länk |
|
ja min fru använder väldigt mycket och hon tycker att det är jätte kul. ma |
|
|
min fru använder ofta min bmw 330 och tycker att det är jätte kul ma |
|
|
instämmer i de tidare tjejernas inlägg då ..klart det finns tjejer som sagt....synd bara att man inte har mera att gasa med =( det som är lite trökigt, ..är just att alla tror det är pappas bil el nått sånt... men det är MIN *Ler* mera bmw åt folket |
|
| Ja då finns det ju några stycken! HaHa ja det med att folk tror att man har lånat bilen har man ju råkat ut för många gånger:)) | |
| När jag sålde min lägenhet för några år sen visade det sig att köparen var en tjej på 20 år. Hon hade fått instruktioner av sin far att komma förbi för att jag skulle visa hur proppskåpet funkade (det är faktiskt sant). Hursomhelst, hon kom körande i en svart E36 328 Cab. Suck tänkte jag, farsans bil....men det visade sig senare att farsan hade en nästan likadan....... Hon hade säkert inte pröjsat själv men vafan, coolt vare! | |
rsarits |
Min tjej kör 528, med kommentaren " den går som ***", själv håller jag tillgodo med 518 Micke |
| Var inne o kolla på lite snygga bilar som alla läsare hade, och det finns många!!! Och jag såg en 327 -89 som var grymt snygg, och det var en tjej som ägde den:)) | |
| morsan kör min e21 hon är föresten den enda som vågat toppa den någolunda 240kmh | |
|
Min syster har köpt sig en BMW (E34), trots att hon inte har körkort! :) ________________________________________ Länk |
|
supersweet |
Morsan kör mer än gärna mina båda bilar, både 320:in och El Caminon ... så dom finns... hon kanske inte är tjej längre, men iaf. |
Crusty |
Supersweet: El Camino e bara hur cool som helst! |
supersweet |
crusty: Därför har jag en... nu ska jag visserligen sälja den, men jag har iallafall haft en. |
|
Hon bryr sig inte ett dugg om märket på bil, men det gör jag o jag har bestämt att hon skall köra BMW. välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.