AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
511

TACK till Avesta-TURBOgrabbarna för hjälpen!

RafkoM3
Ville bara skriva och berätta om avesta-killarnas härliga bemötande mot mig i helgen. Ärtan(BMWAndreas) och hans polare hjälpte mig bygga ett nytt snyggt grenör och modifierade tryckrör i helgen. Bygget blev helt makalöst snyggt gjort, och vilken precision och nogrannhet måste jag säga. Gjorde allting exakt som jag ville ha det. Kände mig välkommen direkt och kul var det också--> även om det var bökigt och trångt i motorummet på M3, hehe var visst värre än han hade trott :)
Tack även till KRIGH och alla andra "andreasar"(nästan alla heter andreas i avesta) som hjälpte till och kortade ner arbetstiden.
Allt gick fint och startade som det skulle, men efter så många dagars slit så råkade vi i sluttampen klämma en kabel och vi fick någon kortslutning på larmet eller dylikt. Kunde ej köra hem 620 km--> då fixar grabbarna transport hem med bilsläpp och jag kom hem med bilen. HELT UNDERBART måste jag säga. Är jättenöjd och tackar dig BMWAndreas för allt. Synd bara att vi inte gick ut på lördagen och såg Tess Mattisson strippa :( men men bilar är viktigare :)
Ha det bra och lycka till med 9an i vår!

Ps. Bilder på nya grenröret kommer upp på hemsidan om någon dag.

/M3 E30(TIC)
Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Ja tänk om man alltid möttes av sån service, ovanligt i dagens läge, tyvärr.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.